söndag 26 januari 2014

26 januari

OÖvergår mer och mer till att var groom till min andra Stina, den som har ridsår och träningsvärk efter semestern. Vi körde på och gjorde typ 8 hästar innan lunch, det var inte ens stressigt. We make a good team! Hon ställer inte så höga krav så jag gör i princip som jag vill, gör jag iförsig nästan alltid, det passar mig utmärkt. 



Börjar nästan bli kompis med Rihanna nu! (Bara 1,5 år senare.) Hon har aldrig gillat mig, antagligen för att det är jag som gör allt hon hatar, men nu börjar det funka. Jag saknar Savanna dock! 

Under eftermiddagen klippte jag vår lurviga Tore som numera har den passande rollen som Fifty Shades of Grey. Han var jättesnäll och blev jättefin som vanligt! Nu börjar det dessutom bli ordning på stallet, har några hästar som är igång kvar att klippa och sen är det väl bara att börja om igen, men just nu är dom fina! 

Fick världens bästa present från min sambo, doft från Victorias Secret som luktar helt himmelskt! Tack Kicki ❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar