lördag 4 januari 2014

4 januari

I en vecka har jag drömt att någon av grabbarna ska ha en tappsko eller ett tjockt ben eller nått just idag eftersom vi har sett framemot imorgon så länge. Tror ni inte Valle drog av en sko idag? Suck... Jag lyckades både göra den rak (okej då, med lite hjälp från Robban) och slå på den så håller vi tummarna att den sitter kvar hela dagen imorgon också. (Oroa er inte, jag har faktiskt tappskokompetens. Större risk att jag skadar mig själv än hästarna med den där hammaren, bokstavligen talat.) 

Boysen är nu badade och allt är packat för vår lilla tripp till Sigtuna. Ska bli väldigt roligt! Chefen smsade och sa att hon hade gjort pastasallad så då är ju allt som det ska! :-) jag hoppas att jag kommer ihåg att ta lite bilder på mina fina grabbar imorgon, börjar bli enformigt här på bloggen eller vad säger ni? Här är en till bild från stallgången, på min polare Walter ❤️ Godnatt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar