lördag 12 juli 2014

12 juli

Var nyss ute med min hund som tyckte det var jätteroligt att springa in i häcken och prassla runt. Ändå tills hon inte hittade därifrån och jag fick gå och rädda henne. Hon har ett tufft liv. 


Jag är också jättetrött, trots att jag inte tycker livet är särskilt ansträngande just nu. Bortsett från mini-tävling i glanshammar på onsdag är det två lugna veckor nu innan Sundbyholmskaoset drar igång. 12 dagar i rad kör dom då, och därmed självklart vi också ;-)  Så därför anser jag att vi har lite rätt att ta det lite lugnt just nu. Borstar, sadlar och klipper i stort sett hela dagarna. Hästarna är duktiga och ser tiptop ut här hemma i alla fall och det är ju alltid roligt. Så idag fick äntligen Droppis bli prinsessa igen! ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar