torsdag 3 juli 2014

3 juli

Igår var en händelserik dag faktiskt! John the vet var här och jag lyckades supervricka foten när jag sprang rakt fram på plant underlag, vilket självklart gjorde mig haltare än hästarna som istället var fräscha i alla sina fyra ben. Så kan det gå, haltade sen vidare hemma hos Pether Markne med våra duktiga killar Valle & Cappi som var strålande superstjärnor som vanligt. 




Väl hemma skulle lille hingsten tappas och med Lill-Stina på semester fick jag vara vikarie, vi var ett super-team så det gick som blixten. Tur det för sen var vi på vårt nya smultronställe (vi hade iförsig inget innan, men det här är heeeeelt fantastiskt!) Ja jag behöver knappt säga mer, bara kolla på bilden.


Efter att vi ätit glass som lätt täcker en hel trerättersmiddag helt själv och alla var lite lagom illamående, vinkade vi av vår fina Lisa som är här under sommaren och hjälper oss, men som ni fick en lätt spark i gumpen för lite tur när hon nu åker till Falsterbo för att rida amatörtouren! 

Idag har jag varit ledig, varit hos tandläkaren och firade efteråt med en himla massa godis. ;-) spenderat resten av dagen med dixie och vår nya favoritbok (...). 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar