söndag 20 juli 2014

20 juli - bettans blogg


Tjenare bloggen nu har jag (Bettan) fått äran att skriva en liten text åt er läsare! Nu har det nästan blivit en tradition att när jag och Nathalie åker på roadtrips får jag skriva ett lite inlägg här på bloggen. Dagen har förövrigt gått väldigt bra och vi    har snart rullat 66mil men det går oftast smidigt med Nathalie som chaffis! Det har varit en varm bilfärd men med dricka och godis klarar man sig långt! Det härliga med dom här roadtripsen är att man alltid får träna på sin sång röst, höga som låga stämmor även bli sur över att radion har sällan någon bra variation på låtar! Nu får detta inlägg vara slut så återkommer jag gärna nån annan dag! Det dröjer inte heller länge till tills jag flyttar in till Nathalie och Kicki vilket jag verkligen längtar till, så när jag har möjlighet kan jag låna hennes blogg och skriva lite! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar