onsdag 30 juli 2014

30 juli

Förlåt för det här varannan-dag-bloggandet, men det är ju galet hur trött man kan bli ibland. Två långa dagar på Sundbyholm igen, men jag blir så glad ända in i själen av att se mina stjärnor hoppa. Droppan gjorde sin första start sen Scandinavium och flög över hindrena på ett superfint sätt, men var sitt vanliga vilda och lite okontrollerbara jag emellan dom.  Tydligen behöver dom träna lite mer innan nästa start ;-) småkidsen har varit okej, Tinkis var bäst och var felfri! Och så hade vi med Cappi, och ja jag vet knappt vad jag ska säga längre. Han hoppar så fullkomligt strålande och till tonerna av Magnus Ugglas "Kung för en dag" började jag nästan gråta. Han är magisk. Gick upp i solklar ledning men slutade tillslut femma, jag hävdar dock bestämt att det nog måste ha varit fel på tidtagningen efter hans ritt ;-) 

Älskade hästar, kan ju tro jag har världens bästa jobb dagar som dom här. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar