lördag 26 juli 2014

26 juli

Två underbara dagar har passerat och jag bara älskar livet just nu! Igår spenderade jag min lediga dag vid slussen och försökte jobba bort min shortsbränna, lyckades inte med det.





Kvällen spenderade vi på Sundbyholm, men tro det eller ej, helt civila. Nästan lite mer än bara civilt klädda, för då var det fest! Beachparty med sandstrand, paraplydrinkar, grillbuffé, pool och en gitarrspelande kille. Det enda som saknades var en lägereld! Kvällen gick från jättemysig till jätterolig när den akustiska gitarren byttes ut mot en DJ och vi dansade loss i sanden. I poolen hamnade alla en efter en med kläderna på, och när vi väl var hemma var det mest ett virrvarr av blöta kläder och sand. Roligaste kvällen på länge.















Men idag var en svårslagen dag. Cappi vann en klass och tog en andraplats i den andra, han är min hjälte! Jag är så himla glad att vi har honom i vårt stall, han är en helt fantastisk häst. Han ÄLSKAR att tävla, och han & Stina är så samspelta och dom hoppar verkligen hela banan som ett team. Jag bara älskar att se honom inne på banan för han gör mig alltid så himla stolt. Finaste, finaste Cappi!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar