lördag 19 juli 2014

19 juli

Alltså vi är ju verkligen inga partypeople, igår var vi på Ågården och drack några drinkar, vi kom egentligen inte hem särskilt sent, kan klockan varit typ 12 kanske? Och idag är vi hur trötta som helst hela bunten. Jag har dessutom en hemsk huvudvärk, och mina drinkar var alkoholfria för jag var chaufför... hahaha, vi hade jättetrevligt i alla fall men saknade en trubadur! 



Idag har vi mest gått och väntat på åskan och jagat insekter. Lite regn och lite bättre luft senare så känns världen som den ska igen. :-) tjejerna har cantrat köttbullarna som är på fat camp och jag har förberett vår skinnyboy Cappi för vår roadtrip imorgon. Vi ska Värnamo tur och retur, och min klippa, världens bästa Bettan ska med så dom där 33 milen enkel väg kommer gå med raketfart! Ni kanske får en gästblogg igen som när vi åkte till breeders, hade varit kul va? Ska se vad som går att ordna. Nu är det dock sömn som gäller, något vi allihop sett framemot hela dagen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar