onsdag 12 december 2012

12 december

Idag är en sån här dag som man ska undvika att logga in på fb. 12-12-12 ni vet? Vem kan ha missat detta? Inte jag iafl.

Jag har haft två helt underbara dagar med min syster, med julklappsshopping och fikapauser. Jag har definitivt fått in julstämningen! Igår när jag trillade in genom dörren såg jag till min stora förtjusning en livs levande gran (asså en riktigt gran, ingen plast). Får man ens hugga ner granar? Skitsamma, den är jättefin och pyntad med allt vi kunde hitta :D

Nu har Stina & Stina åkt till andra sidan jordklotet och vi gör precis som vi vill ;) idag har vi varit ute och pulsat i snön med treåringarna. Speciellt Lalle tyckte att detta var väldigt jobbigt, men om man har sett hans korta ben så förstår man nog varför.

Vi är förresten dö-snygga idag! Vi ser ut som powerpuffpinglorna i våra fina tröjor vi fått i julklapp av Lotta :D och så jobbar vi med Fifty Shades i öronen. Ljudböcker, vad sjukt effektivt det är! Nu ska vi jobba vidare :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar