torsdag 6 december 2012

6 december

När jag som bäst stod och borstade tänderna för ca 5 min sen så kom jag på att jag hört talas om nån veterinär som ser bra ut, undra om det var på Brunmåla? Måste nog ta min fina fleece-tröja på mig imorgon. Och min nytvättade dunväst. Och så ska jag spela cool och inte vilse. Jepp, så får det bli. Apropå vilse så blev jag intervjuad av Thelma för en stund sen. Hon har haft praktik här under veckan, och hon är faktiskt ett levande bevis på att inte alla praktikanter är rädda för mig. Hon vågar faktiskt sova i ett av mina rum varje natt. Men iafl, hur svårt kan det vara att beskriva sitt jobb? Det är kul, så länge du inte trillar av eller måste longera i 3 plusgrader och spöregn? Hahaha. Nä jag har faktiskt världens bästa jobb, annars skulle det inte vara värt dom där jobbiga stunderna.

Imorgon blir det iafl en kort dag för mig, eller lång, beroende på hur du ser det. Jobbar som vanlig fram till lunchen som ska spenderas på Dinners för julbord med hela ligan. Sen blir det att packa in mig själv, Emmy & prinsessan i Berit och åka på roadtrip till Stockholm. Tillbringa lite tid i en sån där sjukt snygg klänning man får på röntgen och sen åka hela vägen hem igen. Helst utan snökaos och rusningstrafik. Vilket som så kommer det inte vara några problem för Berit, hon klarar allt!

Gonna be awesome!

Lasse & Berit. Livet vore inte desamma utan dom. Kärlek.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar