fredag 28 december 2012

28 december

Jag är äntligen påväg mot mitt älskade Skåne igen! På tåget med Taylor Swift i lurarna, det bästa sättet. Hemma i Arboga har det inte hänt mycket, jag blev hastigt & lustigt sjuk igår. Kan ha varit övertrötthet, influensa, hjärnhinneinflammation eller bara det faktum att jag kunde släppa taget och känna efter, för nu är chefen & vice chef hemma igen! Bruna och fina med massa energi. Vi har hunnit med att hoppa Lalle & Rio två gånger, och Lalle äger! Älskar det :D I alla fall, sjuk var jag igår, låg i sängen och ville helst dö (helst hemma i sängen på kompanigatan 5 om jag ska vara helt ärlig) men jag överlevde och nu är jag ju snart där. Ska jag vara ännu ärligare hoppas jag att jag får sova där helt frisk, men om jag nu ska dö så gör jag det helst där, för det kan vara det skönaste stället på jorden. MIN SÄNG hemma hos mamma & pappa, den är bara så himla skön så man knappt vill lämna den :D

Nu är jag snart framme i Linköping och så fort jag bytt tåg ska jag plocka fram datorn och börja jobba på den där sammanfattningen av 2012 (första klass, där finns det tydligen fritt internet! Om jag inte misstolkat, tog med det mobila bredbandet också, för säkerhetsskull) Update: jag tror jag skjuter upp det där lite till. Här i första klass har man visserligen gratis internet, men man har också vääääääldigt sköna platser som också verkar väldigt sovvänliga. Ska fundera på saken.

Bjuder så länge på en bild från dagens "låt oss komma in och ut ur ridhuset utan att få massa snö i huvudet och dö"-agerande. Jessica med snöskrapan på taket, man blir fett lång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar