tisdag 18 december 2012

18 december

Och idag är det alltså exakt 6 månader sen jag flyttade till Arboga och började jobba på stall Stina Lillje. Babbsan hade såklart koll på det (säg vad hon inte vet, superwoman!) och kom med choklad och fina stickers :D och dessutom ett jättefint Tingeling-kort! Och just därför älskar jag mitt jobb, för att man har en sån fin liten extrafamilj som tar hand om en! Barbro & Anders ser alltid till att vi har det så bra som möjligt med tak över huvudet och värme i elementen. Och inte minst ser dom till att det alltid finns fikabröd till fikat!



Apropå att bli bortskämd så har vi fått julklappar av chefen! Åh jag är så exalterad att jag knappt kan skriva, vi ska på Björn Gustafsson & Henrik Shyffert :D Jag har haft en liten crush på Björn sen han var med i Melodifestivalen, hur stor kommer inte den crushen vara efter det här då? Typ värre än en 13-åring som sett Darin på 200 meters avstånd. (Måste ju dock erkänna att jag också är lite kär i Darin efter Så mycket bättre...)








Det händer inte så mycket nu när vi bara är hemma hela tiden, men jag har kommit på att man ju ska göra en såndär tillbakablick på hela året när man har en blogg, så en sådan ska jag skrapa ihop innan nyår. Och så ska jag göra en lång lista med nyårslöften för 2013. Nu ska jag däremot krypa ner under täcket och läsa lite Fifty Shades igen.

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar