lördag 15 december 2012

15 december

Värsta feta snöstormen här idag. Inte OK. Hade vi varit mer leksugna efter en dag på jobbet hade vi kunnat göra en snögubbe för det är kramsnö för första gången på hela vintern, men vi var mest blöta och kalla. Jag ville helst lägga mig under täcket så det gjorde jag också..

Madde är ledig så det har bara varit jag & Jessica idag. Vi jobbade på och red 4 hästar var innan lunch, värmde oss lite, och sen har vi pillat på alla mugghästar och sånt annat tidskrävande och ganska tråkigt arbete. Men vad gör vi inte för våra skyddslingar.

Apropå skyddslingar så får vi rapporter om att prinsessan har det bra på vägen mot Irland! Hon befinner sig just nu på färjan som på 20 h ska ta henne till andra sidan en stor pöl (vet dock inte riktigt vilken, geografin är som bortblåst...). Hon har lovat att hon ska hoppa WC om några år så jag får se henne på tv! Vi har funderat på om dom kommer ta bort Rökärr från hennes namn, annars kommer irländarna garanterat få problem? Charmante Roekearr. Eller så kan dom ju nöja sig med att kalla henne Charlie. Det kommer hon gilla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar