onsdag 19 december 2012

19 december

Jag fick ett ryck imorse och kände att IDAG var en väldigt bra dag att konditionsträna i snön! Aqua anmälde sig frivillig och jag vet inte riktigt hur, men jag är ganska säker på att jag blev svettigare än hon... Dunväst + dunjacka var kanske att ta i. Sen blev det en desto mysigare tur på lurvbollarna Rio och Lalle, som fick galoppera ute för första gången! Lalle med sina 155 cm fick kämpa lite för att hinna med Rios 169 cm när hon hade fått upp farten. Men han var lika glad för det! Så himla duktiga :D

Under em har vi som vanligt ryktat och fixat med godingarna, en del gladare än andra. Jag hamnade återigen i diskussion med mig själv om det existerar någon i detta land som är gulligare än hjärtat? (Lägg märke till "land", jag råkar veta någon på Irland nämligen) Han är ju verkligen för söt för sitt eget bästa..?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar