lördag 14 september 2013

14 september

Jag spenderade min fredagen den 13 på ett högst icke oturligt sätt. Jag var på festligheter i Kristinehamn, och i Värmland är alla så goa och glada så det går inte att ha en dålig dag. Vi drack och åt och lekte lekar som medfört kraftiga blåmärken och fläckar på kläderna. Rundade av natten med världens bästa Sofia och Victor, och sov gott hela morgonen i en vattensäng. Väldigt intressant. Har även spekulerat fram en teori om att man nog måste vara två för att väga upp varandra i en vattensäng, annars sjunker man ner väldigt djupt.  Och även hört varningar om att "ifall man går och lägger sig väldigt full så finns det en stor risk att man lite illamående, och det är heltäckningsmatta på golvet så det är nog inte så lämpligt..."

Idag var det frukosthäng med S & V innan det blev dags att svira om till kalaskläder och en mer barntillåten firning av Victors födelsedag. Massa god mat, härliga ungar och en fabulös efterrätt senare hamnade jag "hemma" med min lilla Fia igen. Min favoritmänniska på hela jorden. 
Och nu är jag i Arboga igen, mycket kan hända på ett dygn! Nu är det sovdags, imorgon ska vi till Örebro på tävling. 


Bästis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar