måndag 9 september 2013

9 september

Har haft en, vad man skulle kunna kalla administrativ dag idag, men känner ändå att det nog var tur att kära Betty kan fler ord än jag för administrativ kan jag nog inte stava till på egen hand. I alla fall inte vid den här tidpunkten på dygnet..
Jag har under dagen kollat alla hästarnas vaccinationer  igen och skrivit upp i vår stallpärm, även i kalendern i början på varje månad så man har lite försprång (där tänkte jag till!). Även kollat lite skoningar och så. Ordning och reda minsann. Efter min långa, men ack så lyckliga dag har jag fortsatt skriva och gett respons till alla mina gruppkamrater i den där kursen jag läser. Tror nog att hälften redan har skrivit en barnbok för det fanns inte mycket att klaga på. Jag har även skött lite ekonomi och dylikt, vilket kort och gott innebär att jag fört över pengar från ett konto till ett annat.  Känner mig väldigt ordningsam idag. Och väldigt väldigt glad. Och hur kan man inte vara det när man ser Stellas entusiastiska    ögon när man dyker upp med en skottkärra full med bajs och ska eftermiddagsmocka? Som ett barn på julafton! Hon är verkligen knäpp den där.. Och väldigt väldigt söt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar