tisdag 17 september 2013

17 september

Vaknade upp med två dåliga axlar och en lika dålig nacke och kände mest att "Gud vad skönt att jag är ledig". Gått runt som en stelopererad utan att lyfta armarna. Men med en voltaren-kur och en naprapat bokad har det under kvällen blivit lite bättre. 

Jag har faktiskt också övervägt att slänga både dator och telefon i väggen eftersom dom är så sega att jag blir galen!!!  Gillar exempelvis bilder på Instagram beroende på vad som står i texten under (blir inte det som Twitter?) eftersom bilderna aldrig laddas. Och datorn, ja den ska vi inte ens tala om för segare har jag aldrig varit med     om. 

Men jag har haft en Natalie-dag trots allt. Köpt och lusläst en modetidning och lärt mig hur jag kan variera min vanliga hästsvans i håret (det är tydligen inne nu). Ätit lite choklad, bakat lite cookies och dessutom  lagat jättemycket mat. Allt från potatismos till hemmagjord pizza. Jag älskar när jag faktiskt gör det för hur smidigt är det inte att bara gå och hämta en färdig portion i frysen och micra? 5 av 5 toasters skulle man kunna säga. Jag har även anmält mig till typ 15 olika kurser till våren fast jag egentligen bara vill läsa en, är ju alltid bra med en plan b. 




Inspiration till breeders-veckan skulle man kunna säga? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar