fredag 27 september 2013

27 september

Med mina pengar försvann också mitt goda humör. Jag är så arg, så arg. Tycker lite synd om mig själv också, men mest är jag arg. Babbsan föreslog att vi skulle starta en insamling på Facebook, men jag reder mig. Har min familj och min stora extrafamilj här uppe som ställer upp i vått och torrt, och det är verkligen guld värt. Så medans jag surar över mina försvunna tusenlappar (och det faktum att hästarna redan är långhåriga igen!) försöker jag samtidigt lyssna på musik som gör mig glad och vara förväntansfull över roliga saker. Som t ex att vi åker till Skåne på måndag, och att stallbygget är i full gång. Kommer verkligen bli så himla fint och hästarna ska få fönster som dom kan ta ut huvudet i. Gäller att paxa först!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar