lördag 7 september 2013

7 september

Visste ni att ju mer man äter, desto hungrigare blir man. Är inte det typ motorvägen till fetma?
Jisses alltså, får inte äta så mycket frukost...

Lång dag idag, men that's life. Och det har varit en ganska bra dag faktiskt. Förberett för att åka ända till Uppsala på tävling imorgon och ja ni vet, allt det gamla vanliga. :) Och ja, just det! Jag har sånt sjuuuuuuukt flyt på Triss! Häromdan vann jag en 30 kr på en lott jag köpte, så jag tog en ny lott, och då vann jag 90 (den jag berättade om igår), så idag lämnade jag in den och tog tre nya, och då vann jag igen! 30 kr, in på Rasta och lite ursäktande säga att "Hej, ja jag var nyss här inne och lämnade in en vinstlott, och ja jag skrapade dem så fort jag satte mig i bilen, och ja jag vann igen". Fick min lott, och skrapade den (i bilen såklart) och så vann jag 60 kr!! Har inte lämnat in den än, vågade inte gå in en gång till... Snart är den där miljonen min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar