måndag 30 september 2013

30 september gäst blogg

Hejhej Bettan här nu sitter jag i lastbilen tillsammans med Natalie och vi är äntligen påväg till Skåne med Bibbi och Rihanna, Natalie fick äran att köra och jag sitter brevid och självklart finns de mängder med godis och kakor så vi klarar oss hela vägen. Jag är otroligt glad att jag fick äran att hänga med dessa goa människor en hel vecka i Skåne och tillsammans med tio underbara hästar, kan de bli bättre? Att åka i lastbilen med Natalie är också väldig roligt hon sjunger som en galning, äter godis,kör lastbilen och är ett trevligt sällskap! Hon kan göra väldigt mycket på samma gång och jag har aldrig träffat en person som är så otroligt duktig med hästar och har sten koll på allt ser till att allt är packat, att hästarna är rena och snygga och det finns nog ingen som kan knoppa lika bra som henne. Hon är en riktig förebild! 
Nu ska vi fortsätta att lyssna på dålig musik som funkar då och då, vi åker just nu mitt ute i skogen men halv taskig täckning men som tur är kan vi sjunga själva, de låter så där men de får duga tills radion funkar igen ;-) 
 / Bettan  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar