söndag 22 september 2013

22 september

Lägg märke till tidpunkt på dygnet, har det nånsin hänt förut att jag bloggat vid 18-tiden en söndag? Jag vet, chockerande. Dagen på Strömsholm var visst inte lika lång som den kändes, vi måste nog vara riktigt trötta allihop... 


Kramas med Toto ❤

Jag var hemma på förmiddagen medan resten av ligan med 5- och 6-åringarna var på tävling. Jag förberedde mina småstjärnor som gått vidare till idag och skickade sedan iväg dem med dom som fick lov att skjutsa. Sen liftade jag själv och vips var vi framme på Strömsholm. Lite tröttare småbarn idag, men dom var väl godkända ändå! Milli fixade en biljett till Flyinge och får hänga med de andra 9 vilddjuren till Skåne. 


Lilla Milli-mus :)

Nu är det dags för en riktigt fet pizza och ett avsnitt av gossip girl. Och just ja, bra jobbat till chefen som har gjort 27 rundor på två dagar. Och de har varit bra dessutom, jag blir lika imponerad varje gång. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar