torsdag 5 september 2013

5 september

Nu ska jag äntligen gå och lägga mig efter en ganska fullspäckad dag för att vara en ledig dag. Jag har tvättat, vilket ju allyid är superkul. Jag har handlat massa mat, rättare sagt för 902 kr och då även känt att jag var tvungen att tillaga lite av den där dyra maten så jag har gjort typ 7 portioner lasagne och även några pannkakor (jag gör ju verkligen universums godaste, tro mig!). 
Middag :)

Jag har även hunnit med att lämna in lite skoluppgifter och sånt. Nu har jag som sagt bäddat ner mig i min renbäddade säng med helt nya, nytvättade sängkläder. Vet inte varför man ens tillverkar vanliga lakan längre, dra-på-lakan är ju så sjuuuuukt mycket bättre. Hädanefter är det det enda jag köper! 
(Vuxenpoäng att köpa lakan överhuvudtaget?)


Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar