torsdag 26 september 2013

26 september

Ronny är på kollo :)


Hej mamma! Idag sa Jessica att min svullnad såg så bra ut att jag fick bli tömkörd. Hon är allt lite tokig den där människan som har hand om mig nu, hon började köra redan i stallet, tror hon jag är körhäst eller??? Sen tog hon ut mig på ett stort fält, buskul var det. Jag visade att jag kan göra skutt m skruv;-). Jag fick iaf en guldstjärna för jag var så duktig. Sen sa hon att jag galopperade så fint att jag kunde bli dressyrhäst.... vet inte om jag ska ta det som en komplimang. Nu har jag iaf fått lite massage, liniment o fina blanka hovar så resten av dagen ska jag sola i hagen, sköööönt. Kram Ronny


Han verkar inte längta hem ett dugg. Tinkerbelle börjar dock tycka att livet är sådär här på gården. Servicen är bättre hemma! 


Allt luktar så extremt konstig här. /Tinkis
... Utöver detta så måste man dessutom ha bakskydd här... Suck. Dessutom är alla dom andra barnen dumma. Mest den där Stella. Hon skräms!
Mardrömsveckan!

Ibland känner jag att Jessica & jag inte riktigt har några gränser, men det är i vilket fall hysteriskt roligt. Mindre roligt är det faktum att jag spenderat kvällen i telefon med polisen, två olika banker, transportstyrelsen och mamma som tyvärr fick ta alla smällar, för jag har åkt hela vägen hem från Örebro utan min plånbok. Fantastiskt bra jobbat. Det hade varit mer ok om jag bara hade haft kontokort spärrade, men nej jag hade ju kontanter som jag aldrig mer kommer se röken av. (Svär högt nu, igen.) 

1 kommentar:

  1. du vet att jag skulle ta alla dina problem och göra dom ogjorda om jag kunde<3

    SvaraRadera