tisdag 3 september 2013

3 september

Känner mig som en tjatig gammal gnällkärring som tappat bort sin rullator. Satan vad jag gnäller hela tiden. Jag är trött. Skyller på den där fantastiska kräftskivan som varade halva natten. Jag klarar verkligen inte att vara uppe efter elva... (jepp, det var i fredags och jepp, jag har inte fyllt 20 än...) på torsdag är jag ledig och då ska jag samla massor av energi, för nu inleder vi höstsäsongen. Späckat schema som vanligt, och snart kan jag se framemot det som jag väljer att kalla "breeders-hetsen" (det är nog mest jag som hetsar mig själv). 9 +- några hästar ska med ner till Skåne. Känner spontant att det är dags att starta klippmaskinen snart ;) och ju mer jag tänker på det så blir det ännu värre, för tänk vad många vattenhinkar vi kommer bära på en vecka? Tacka gudarna att jag har Jessica! Hon lockar fram mina positiva tankar med en fantastisk teknik. För vad har jag att gnälla för när Jessica har haft typ 16 hästar på grästävling (broddar alltså) själv med två ryttare. Inget jag gör slår det. Hon är min idol.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar