lördag 1 mars 2014

1 mars

Igår dök min älskade mamma upp i Arboga med Hugo i kopplet! Idag har vi bilat ner till Göteborg, varit på H&M i tre olika städer och letat efter en jacka som jag bestämt för att köpa men som är slut överallt. Så nej, vi hittade den inte... Jag klarade dock Göteborgskörningen helt suveränt! Jag insåg att det enda sättet att ta sig någonstans är att ha självförtroendet på topp och gasen i botten. Helt grym, morsan var ju dock ingen strålande kartläsare ;-).



Hugo var missnöjt fastkopplad i baksätet.

Göteborg är en underlig stad, överbefolkad och lustig. Mitt favoritställe hittills är ju garanterat drive in-gatuköket som vi besökte under kvällen. Pommes och korv i en drive in, sjukt coolt. Nu har vi ätit godis framför teven på hotellrummet, väldigt mysigt. Imorgon säger jag hejdå till Mamsen och hej till Sanna & Felicia!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar