torsdag 27 mars 2014

27 mars

Idag har det varit så varmt och skönt att jag inte förstår vad alla gör nere i Arezzo, där regnar det ju ;-) Vi har ridit ute i bara tjocktröja, och fikat utomhus på bänken i eftermiddagssolen. Babsan har parkerat påskliljor utanför vårt hus och sagt att det betyder att vi måste ta ner våra adventsljusstakar i fönstren.. Har under dagen hunnit med att klippa klart Rio och Lunis som nu ser ut som riktiga tävlingshästar, de är alltså redo för lokal tävling i Askersund i helgen. Jag fick lite desperat rycka bort halva Lunas man också om den överhuvudtaget ska gå att knoppa. Och just det,jag har tjänat en godispåse idag för att jag slog på en tappsko, och så har jag pussat & klappat lite på Candy som var på besök under kvällen. Inte träffat henne sen Scandinavium, och nog vandrar hon runt med lite bättre självförtroende nu. Hon vet att hon är bra med andra ord. Lillasyrran har ju däremot alltid trott sig vara bättre än alla andra, men hon har istället landat lite och blivit en ängel, med några få tankar som inte handlar om henne själv. Det går framåt för vår lilla diva! Apropå Rihanna så måste jag kila ner till stallet i mörkret och byta täcke på henne nu, sen är det sovdags för oss allihop. Hoppas alla har haft en bra dag!




Rihanna på 4-års i Strömsholm förrförra året.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar