måndag 3 mars 2014

3 mars

Eftersom den här lilla pinglan hoppade såhär fint igår (bild från hästmagazinet)...


... så fick vi en sånhär fin tårta av familjen Larsson idag!


Lyckan var därmed fullständig och kvällen räddad. Vi har haft en lång dag (fick ju ytterligare en fikapaus, det tar ju lite tid menar jag) där jag red runt lite på några smågrabbar på förmiddagen innan jag & klippmaskinen gjorde vårt bästa för att göra Lalle korthårig och snygg. Jag vettetusan om det blev så mycket bättre, skitig och långhårig godkänns inte av klippmaskinen, vilket med andra ord innebär att han blev väldigt randig och ful. Han har i alla fall fått pandaögon och ett eget täcke, och i vårt stall ger det höga vuxenpoäng så han är nog rätt nöjd.  Jag själv samlar också några poäng genom att våga titta på criminal minds med endast en sovande sambo i soffan som sällskap. Hon påstår att jag tvingar henne att vara uppe såhär sent, men jag menar på att hon kan ju lika gärna slumra på soffan en timme som i sängen? Det är en riktig kompis det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar