fredag 7 mars 2014

7 mars

 Vi har ju redan dragit allt det här med att våren är här vilket gör att stona blir brunstiga, hingstarna hingstiga och valackerna vilda. Men vi har ju också Ove som spelar så oskyldig & rädd hela tiden, men som idag har tagit tag i handtaget på grinden och hakat loss den tre gånger framför ögonen på mig. Konstigt om grabbarna rymmer då liksom, spelar ju inte ens någon roll hur stark el man har, han håller ju handtaget precis som vi. Han är minsann inte så dum som han ser ut! 

Det blåser storm utanför mitt fönster nu, jag hoppas att det tänker lugna sig då vi ska till Eskilstuna på tävling både imorgon & på söndag. Jag hoppas att det inte tänker regna  också. Får gärna vara lite såhär 


Och apropå hingstar så hittade jag de här bilderna på vår man från Roffe-clinicen, har jag visat dom redan ber jag så hemskt mycket om ursäkt och ber er titta igen för han är ju så fin!



Vi har haft en lång dag med förberedelser för vår fullspäckade helg och allt det vanliga, så det blev en välförtjänt soffkväll framför let's dance med Kicki. Nu börjar det däremot bli sängdags så jag säger nattinatt och delar med mig av lite kärlek här på kvällskvisten.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar