onsdag 19 mars 2014

19 mars

Imorse sa jag något i stil med "hihihi den här veckan kommer äntligen min fina vårjacka som jag väntat på så länge!", sen började det snöa och så har det fortsatt. Har i princip snöat konstant hela dagen och den där snöborsten till bilen som jag övervägde att köpa häromdagen, men inte köpte för att "det ju är vår nu och den hinner jag ju tappa bort till nästa år", hade varit rätt bra att ha kan man säga. Fick stoppa handen i en mössa och sopa bort snön med, inte en jättebra idé. 


Ett yrväder i snövädret. 

Lotta har varit här idag, jag joggade fram hästar till Lillis och hoppade sen Knutte. Världens härligaste lilla unge, han bara älskar att hoppa. Svettig & trött fick han ett par välförtjänta morötter efteråt, men det var kämpigt att tugga i sig dom, Kicki stod lite för långt bort och han orkade faktiskt inte ta ett enda steg till. 


En annan kille som gjorde mig riktigt lycklig idag var Cappi, som gjorde sina första skutt på flera veckor och var sååå glad! :D busade efter varenda hinder och sprang runt med spetsade öron hela passet. Lyckospridare deluxe! Det blev en massa sockerbitar och pussar bara för att han är så fin. 


Jag har faktiskt kämpat mig till gymmet också, och ätit toblerone-glass. Fantastisk dag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar