tisdag 18 mars 2014

18 mars

Eftersom Lillis var ledig igår var det bara för mig att dra på mig ridbyxorna och motionera hästar, vilket även blev fallet idag. Träningsvärken som jag redan hade från gymmet har alltså nu utökats med ridsår på insidan vaderna, eller ja okej det är inga sår, men huden är väldigt öm, mera träningsvärk och att jag är tröttare än vanligt. Jag & Kicks hopptränade smågrabbarna ikväll, och vilka superstjärnor de är! Vi var med i b-ponnygruppen, vilket de tyckte var extremt konstig och fick överlägga tillsammans om det faktiskt kunde stämma att hästar kan vara så små, och kom tillslut fram till att det nog kunde finnas det. Efter vår mycket roliga träning har vi kollat på det andra avsnittet av Ryttareliten, och vi hade ju i förväg sett att Daniel skulle skälla lite på sin groom så vi var allt lite nervösa när det började närma sig, för hennes skull liksom. Men såhär i efterhand måste jag ju ändå hålla med, hon hade faktiskt bara en enda häst att ta hand om, så hur svårt kan det vara?

Nu är jag sådär hysteriskt trött igen och det är jag som har morgonfodringen imorgon (Anders & Babs är i Spanien på välförtjänt semester) och så kommer Lotta förbi, så det är nog lika bra att krypa till kojs nu. Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar