onsdag 12 mars 2014

12 mars

Kolla kolla, inget ländtäcke!


Det har varit fantastiskt väder idag så det var väldigt lätt att jobba hela dagen. Jag longerade på utebanan utan ländtäcken och i bara vårjackan och det var hur skönt som helst. Jag tror stenhårt på teorin om att solen gör alla lyckliga, och alla i min närhet kan intyga detta eftersom till och med jag har skuttat runt med ett fånigt leende på läpparna och gapat lite på någon otroligt dålig låt (säkert från melodifestivalen eftersom det verkar vara det som fastnar just nu..). Nu är det nästan så mina kollegor blir lite irriterade på det istället ;-). Hästarna gillar glada Natalie i alla fall!


Någon som däremot verkar tycka tvärtom är Toto som gjort allt för att göra mig lite grinig idag. Bland annat så har han ju då totalförstört sin pannlugg som numera ser ut såhär:


Ungefär 5 cm lång och fluffig som en pompom på huvudet av en cirkushäst. Orkar inte ens engagera mig i hur han har lyckats med detta, utan tänker bara hoppas på att han tycker det räcker nu och håller sig borta från manen och svansen. 

Sjukt nöjd kille (tur han är söt va?)


Här har ni bilder på lite andra nöjda nakenfisar och soldyrkare!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar