måndag 10 februari 2014

10 februari

Ledig dag, åh så nice! Vid lunch kom Caroline och klämde lite på Ronny. Lite laser och lite nålar senare så var han nöjd och glad. 



Efter lunch åkte jag och min duktiga bil, som efter en liten hjälp från Anders & batterliddaren brummade igång så fint, hela vägen till Västerås. Nytt batteri till bilen, som jag dessutom letade upp rätt sort helt själv!! (Vuxenpoäng?). Jag själv förtjänar lite fina gymgrejer tycker jag, så jag köpte ett par fina lila skor. Och så provade jag ungefär 50 olika par tights för inga klarade mitt ultimata test. Japp, jag putade så mycket jag kunde med rumpan framför spegeln i provrummet, och ja jag hade knallrosa trosor på mig. Kicki skrattade så hon höll på att kissa på sig när jag berättade det.. 


På gymmet då ser vi en tjej som får mig och Lillis att gapa varje gång för att hon är så jävla snygg! Idag gjorde hon en bengrej och hon bara la på fler och fler vikter. Och vi gapade, och så viskade vi till varandra att hon har ju redan 9 x 20 kg på, hur mycket ska hon ha? Men ja. Hon gjorde sin benövning med över 200 kg tillslut och med pojkvännen hejandes bredvid. Och återigen bara stirrade vi och fortsatte med våra 30 kg i maskinerna. Så var det en annan tjej som hade såna där korta tights, typ som shorts. Och jag undrar fortfarande varför man går på gymmet då? Har man ben som är snygga i såna tights är det väl bara att buga & bocka? Otacksamma människor.

Tog en selfie idag för att jag var så glad. Och så hamnade håret såhär, funderar på att klippa av det? 


Slut på mitt babblande, nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar