torsdag 13 februari 2014

13 februari

Jag vet inte om jag har glömt att berätta detta (det är så många sociala medier st uppdatera hela tiden...) men Toto är hemma igen! Han har med sig dubbelt så mycket svans, hälften så mycket man (för den har han nog kliat av i brist på annat att sysselsätta sig med) och bidrar med så mycket lycka. Är så glad att min fina busunge är här igen! 


En annan superstjärna som är på besök är lilla Candy. Det är bara en kort visit eftersom som hennes Scandinavium-partner tävlar Borås hela helgen och då passar det ju utmärkt att hon är hos oss under tiden. Hon verkar lika glad för det! 


På gymmet idag hörde jag Katy Perrys "Teenage Dream", vilket kom från mina egna hörlurar och inte de allmänna högtalarna, Katy Perry är inget som man normalt hör på gymmet om vi säger så. Och när hon sjöng:
"I'm a get your heart racing
In my skin-tight jeans
Be your teenage dream tonight"

Ja, då var det jag som kämpade lite till och gjorde en extra runda på rumpmaskinen! Heja mig!

1 kommentar:

  1. Det är så roligt att läsa din blogg och se/läsa vad ni gör för roligt med alla hästar, spaningar på gymmet osv. Du är duktig att skriva så man fastnar för din blogg och väntar på nästa inlägg.

    SvaraRadera