söndag 23 februari 2014

23 februari


Hemkommen från gymmet och har ätit pannkakor, inte det lämpligaste efter ett träningspass kanske men det är ju så gott! 

Idag har det varit banhoppning på schemat så det har varit full rulle med hoppande hästar både härifrån och elever med deras hästar. Jag hoppade Ronny som precis som jag är lite ringrostig, men vi gjorde väldigt bra ifrån oss ändå tycker jag. Han är så lycklig så lycklig, hoppa är verkligen det bästa han vet. Kickis mamma & systrar var här också, så efter en utmärkt kladdkaka som lilla Maria hade bakat fick jag visa dem alla våra söta små hästar för jag tyckte Kicki gjorde ett lite dåligt jobb med att sälja in deras charmiga personligheter. Typ vår lilla skitunge Ivar som till Marias stora förtjusning försökte ta hennes pannband, Hubbe som oavsett tidpunkt på dagen ser så glad ut, eller Toto som är... öhh ja, han är Toto. Ibland får man faktiskt skryta lite och visa upp sina små kompisar, och idag var en sån dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar