lördag 15 februari 2014

15 februari

Det är sånt här som gör mina lördagkvällar på rummet så sjukt bra. 


Hahaha, skrattar varje gång jag ser den!

Lång dag i spöregn och storm. Longerade i paddocken, vilket var ganska okej de första tre hästarna. Men sen, det regnade mycket redan när jag tog ut bönan men det gick, även om hon inte var direkt överlycklig med situationen. Men sen bara eskalerade det och när jag trodde att det inte kunde bli värre så blev det det. "Man får avsluta vad man påbörjat tänkte jag" men tillslut sa min blöta böna ifrån och vi fick gå in... Det var med glädje jag spenderade resten av eftermiddagen inomhus och packade inför morgondagen. För imorgon är det tävlingspremiär! Jag har plockat fram öronplugsburken och longerlinor, lika bra att vara förberedd på vilda hästar menar jag. Rätt många regntäcken och gummistövlar känns också lämpligt. Men med bara 4 hästar som gör en start var, kan inte ens lite regn tynga ner mig (eller jo det kan det väl, blöta kläder är ju rätt tunga...), för nu är det tävlingssäsong wuhoooo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar