söndag 9 februari 2014

9 februari

Nu undrar jag en sak, varför har man en papperskorg på datorn om nu sakerna man slänger inte hamnar där? Och ja, jag  har råkat slänga nått som jag inte ville slänga, dvs alla helmysiga bilder vi tog idag. Jag har bara två kvar, för dom hade jag lagt upp på Instagram, men t ex bilderna på stackars Bibbi som var jätteduktig på att pussas finns inte kvar :-(


Jag och Bettan har varit själva större delen av dagen och eftersom regnet öste ner i stort sett hela dagen höll jag mig mest i ridhuset och hon i stallet. Jag motionerade några grabbar innan lunch och sen var vi minsann så duktiga att vi på eget initiativ sopade spindelnät och skurade och sånt tråkigt.  Och så har vi ryktat och smörjt mungipor och allt sånt där annat mysigt. En riktig "åh vad jag tycker om er för ni är så söta"-dag. Massa kärlek till våra mysiga små hästar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar