lördag 8 februari 2014

8 februari



Tänkte att vi kunde börja jämföra trötthet med Tissot. Han har vilat typ en månad och är under veckan lite lätt riden kanske 3-4 ggr, och såhär trött är han. Jag har varit på gymmet 4 ggr den här veckan, och jag orkade inte ens se klart på världscuphoppningen. Jag & Kicki blinkade frenetiskt tills det var dags för Henke och sen stängde vi igen datorn för ikväll. Nu efter att ha gått uppför trappen är jag ju då uppenbarligen inte lika trött eftersom jag pillar på mobilen, men det slår nog till snart. 

Idag då, idag har Tintin bockat i skritt! Very talented boy. Tore har fått sitt första hjärta i boken av mig och jag har gjort en topp-tre på hästar jag skulle vilja ha med till Falsterbo. Inte för att jag inte gillar alla hästar och inte för att någon har större chans än någon annan. Men tänk vilket härligt grabbgäng att ha med Toto, Tore och Walter? Sounds awesome. 


Tore spanar på Stella, alldeles tyst och stilla precis som valacker gör. 

Apropå Toto så anländer han här på onsdag!! Vi byter en brorsa mot en annan  (Tintin mot Toto), det får liksom räcka med en i taget ;-) och apropå Walter så har han idag fått avsluta sin semester, och som han har längtat till den här dagen! Han menar på att sommarsemestrar är betydligt bättre, då finns det gräs. Att tillägga är ju att han i stort sett alltid tillhör stallets tjockaste skara...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar