torsdag 6 februari 2014

6 februari

Till alla er i Arboga-trakten som gillar mig: ni får behålla mig minst till februari 2015! (Till min mammas stora förtret.) Jag har nämligen skaffat gymkort med bindningstid på ett år... Jag & Lillis hade en diskussion om de olika alternativen och för-/nackdelar (mest fördelar), vilket gjorde att jag insåg att det var det enda rätta. Nu har jag sparat så mycket pengar att jag till och med nog har råd att köpa ett par såna där coola färgglada skor som alla andra har på gymmet! ;-)

Vi var alltså på gymmet idag och träffade en PT (bara det låter väldigt coolt) som tyckte att vi var väldigt starka. Lillis imponerade på hockeykillarna med sina moves! Han visade oss mest maskinerna men även en magövning som får varenda muskel i magen att förlamas i några minuter. Sjukt effektiv. Jag får jobba hårt nu om jag ska kunna se ut som Doutzen, för jag insåg idag att på alla de senaste bilderna jag dreglat till har hon varit gravid. Så ja, det är ju bara att börja träna nu då... Jag klev med stadiga steg förbi godishyllan på Ica och släpade med mig blodapelsiner och bananer hem istället. Åt äggröra och en avokado till middag. Heja mig!

Dagens bild blir på en av muskelknuttarna nere i stallet, the King himself. Jag tror faktiskt att alla de andra grabbarna ser upp till honom, på mer än ett sätt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar