onsdag 19 februari 2014

19 februari

Efter en 12,5 h arbetsdag förtjänar man,  nej man har inget annat val, än att äta snabbmat. Vi åkte på Burger King, och det satt fint efter en lång dag. Det var längesen vi jobbade så länge, kändes nästan lite ringrostigt, men vi har alltid roligt tillsammans jag, Kicki & Bettan så det går bra ändå. Jag minns knappt vad som hände på förmiddagen, men jag red lite eftersom Lillis var ledig. Lalle har flyttat hit igen och jag fick rida på honom vilket var superkul! Jag har sagt det förut och jag säger det igen, 1 dm högre och han hade varit min drömhäst. Egentligen hade han nog varit allas drömhäst. Finns den kompletta hästen så är det Lalle. 

Under em har jag klippt Lunis som äntligen har fått bli vuxen med panda-ringar runt ögonen och ett eget täcke! Som hon har längtat. 


Klippte även färdig Kakan från igår så nu är hon redo för ytterligare en tur till Lotta imorgon. Och så har jag hopptränat Ronny lite lätt för första gången på jättelänge! Han har fått lyxbehandlingar av Caroline och bara joggat i vad som känns som evigheter, men nu får han äntligen hoppa igen. Han var sååå glad, och då blev jag också glad! 

Prinsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar