tisdag 1 januari 2013

1 januari

Nytt år - nya möjligheter, eller vad är det man brukar säga?

Jag har haft några helt fantastiska sista dagar på 2012, det var välbehövligt med lite break från hästar & jobb och bara umgås med familj & vänner. Gårdagen firades tillsammans med ett gäng av mina allra goaste vänner, och allt var ett virrvarv av skratt, gråt, alkohol och mat. Vi åt trerätters (bara det liksom, jag var sjukt imponerad av kok-konsterna mina vänner tydligen gått och burit runt på), pratade sönder väggarna, såg Lund lysas upp av alla raketer i Lundagård och det var verkligen ett perfekt avslut på året.

Imorse fick ju några mindre lyckligt lottade pallra sig upp till jobbet medan jag själv slumrade vidare på Victors soffa. Några timmar senare skuttade jag upp pigg & glad, ringde och väckte Axel & Elsa och knackade på med färska bullar till frukost.

Nu är jag hemma, och inser att jag fortfarande inte vet varför jag valde att lämna Skåne från första början. Jag har det ju så jävla bra här?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar