tisdag 29 januari 2013

29 januari

Alltså, jag undrar hur dum jag egentligen framstår som? För idag var andra gången på en vecka som jag fick frågan om jag verkligen har körkort. Pappa lovade dyrt och heligt att det inte var pinsamt att be killen på macken om hjälp att starta bilen. Han lovade att man inte behöver kunna saker om bilar bara för att man har körkort, en del vet ju knappt vad som är fram och bak på bilen liksom, men han på macken tyckte tydligen att man skulle veta vad som fanns under motorhuven... Aja, han fick ju igång bilen i alla fall och det var inte så farligt pinsamt, jag var stencool. Och allt det här hände för att jag skulle vara duktig och köpa kylarvätska... Nu ska jag bara fylla på också, kanske bäst att be Anders om hjälp?

Hopptränat Ronny på kvällskvisten, och min duktiga prins gjorde sitt jobb. Och jag med. Det blir bättre och bättre :D Nu har jag ätit några knäckebröd så jag är redo för sängen. Måste bara dela med mig av världens sötaste video, jag är fortfarande kär i mopsar. Hur söta är dom inte? Puss & Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar