lördag 5 januari 2013

5 januari

Nu sitter vi här vid köksbordet och har enats om vilket datum det är, däremot sa vi inget om vilken månad men det kom jag på alldeles själv! Dagarna har flutit på sen jag kom tillbaka från semestern, vi avverkar hästarna på klipplistan (det är nästan min favoritlista, även om det inte alltid är jätteroligt att klippa så blir dom ju så fina efteråt!) och det trimmas på i ridhuset. Idag har Lalle & Rio haft examen och har till och med hoppat trekombination, och högt dessutom! Mer än väl godkänt :D.

Lill-Stina är skyldig årets första tårta och har dessutom den första pinnen på Wall of Shame. Hon borde ju dock få lite cred för att hon får alla vilda hästar... Bara jag slipper så ;)

I brist på bilder så får ni en på min lurvboll hemma i Skåne. Superstjärnan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar