lördag 26 januari 2013

26 januari

Har sett framemot den här lunchen sen frukosten, för jag hade ingen frukost. Och så kokar jag för lite pasta också... Det går bra nu!

Jag har tillbringat förmiddagen med att göra iordning hästar till chefen och släppt in ut och hästar i skritten. Som vanligt kunde jag inte göra allt det utan att skada mig på något sätt så Rihanna hjälpte mig lite genom att ställa sig på min tå. Den har i alla fall kvar sin ursprungliga färg så nästa gång får hon nog trampa hårdare ;)

Har hunnit med att rida tissot som har blivit en fena på att gå på tygeln i alla f gångarter och att ställa både till höger & till vänster, heja tissot! Efter lunch ska jag rida fina Valentina :)

Letar nu desperat efter något att småäta, måste bli bättre på att förbereda såna hör kriser. Vindruvor duger liksom inte...

Valentina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar