lördag 26 januari 2013

26 januari

Pizza & chips är det som gäller ikväll. Fett & fint!

Vi provade en annan Ica idag, jag vet jag är också helt chockad över det faktum att det finns flera Ica i Arboga, men det gör det. Ica Asplunds var vi på och där var det ingen kö till kassan, bara därför borde vi kanske handla där oftare. Eller så borde vi se det som ett tecken på att man inte borde handla där? Vi ger det några försök till.

Vi har haft en otroligt jobbig eftermiddag, inte för att vi hade mycket att göra men för att vi var så sega att allt kändes som att det skulle ta död på en. Och så när vi som bäst hade fikat och räknat ut vad vi hade kvar att göra (inte mycket) och jag verkligen tvingat mig själv att resa på mig så inser vi båda två samtidigt att vi måste tömma kärran i ridhuset. Jag bröt nästan ihop där på bordet. I slutändan blev det ändå Madde som fick pallra sig bort till ridhuset och släpa den alldeles för tunga kärran till gödselstacken, bara för att hon åt glass på lunchen och jag åt vindruvor. Visste väl att dom där vindruvorna skulle göra någon nytta i alla fall!

Idag hade vi behövt lite mera sånt här!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar