måndag 7 januari 2013

7 januari

En riktigt bra start på veckan har jag haft, trots att jag inte insåg fören på eftermiddagen att jag var på strålande gott humör. Jag har också listat ut varför, det bara måste bero på den där kladdkakan jag tryckte i mig igår? Jag är nu helt säker på att jag behöver onyttiga saker för att vara glad, och lycka är faktiskt den allra viktigaste nyckeln till ett bra liv, så det innebär ju med andra ord att jag måste äta allt sånt där gott för att inte hamna i en livslång depression. Och jag ska medge att det hade varit i stort sett omöjligt att ta sig igenom dollarstores godisavdelning idag utan att köpa något. Så det gjorde jag såklart. Borde vara en lycklig tjej imorn med alltså!

Jag har hunnit med mycket denna måndag; ridit, longerat, hämtat massa täcken, klippt (nytt tidsrekord!), dollarstore, subway, McDonalds, klippt klart Ronnys ben, städat huset, tömt sopor, bäddat rent, tvättat, ÄTIT GODIS och så har jag ju duschat också. Och då tänker ni nog att jag var välförtjänt en lång varm dusch, och det håller jag helt med er om! Men nä, här är det mer in och ut som gäller. Varmvattnet räcker ungefär 3 min. Lycka!

Nu är det sängdags som gäller, imorgon är det ny sockerfylld dag med sockersöta vänner. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar