söndag 27 januari 2013

27 januari

Vi sitter just nu och klämmer på våra magar, för under huden finns det magrutor, både jag & Jessica har det! Vi har bara olika mycket fett/hud som ligger i vägen. Det måste vara för att jag var så himla tjock när jag var bebis, jag är dömd att se ut så resten av livet.

Chef-fritt idag så jag, jessica & lillis har fått göra vårt bästa för att hålla ställningarna ändå. 20 hästar motionerade vi, varav 18 blev ridna. Well done! Vi hade dock lite hjälp av Felicia & Melinda som hjälpte till att borsta & göra iordning Lill-Stinas tio hästar. Jag red bästa Stellis, Majsan, Hjärtat, Valentina & Ronny. Dreamteam! :)
Vi jobbade på som attans också så vi hann in till världscuphoppningen och tur det med tanke på hur bra svenskarna var :D Lisa har anlänt för sin tre veckors praktik och har förberett sig med juice för jag vet inte hur många personer. Tur för henne att jag är en extremt törstig människa! Nu däckar vi i soffan framför Harry Potter, vilken perfekt söndagskväll.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar