torsdag 31 januari 2013

31 januari

Jessica ska man inte jävlas med för hon kan hämnas, BIG TIME! Så därför lägger jag inte upp någon bild på vad som försiggår i vårt kök just nu. Det är ju så här att det inte är inte så ofta vi faktiskt går ut tillsammans allihop i civila kläder, och ännu mer sällan är det som vi har klackar och är riktigt snygga. Så när det väl händer så går vi all in, med nyfärgat hår, fina naglar & nya kläder. För vi ska till Göteborg på lördag! :D Så just nu färgas det hår för fulla muggar, och vi utnyttjar praktikanten till fullo. Rätt ska vara rätt.

Idag har vi varit rysligt effektiva, med land annat två hästar klippta, en transport full med skräp körd till sopstationen (slapp den turen, tackar gudarna med mycket kärlek och varma ord varje gång det händer) och massa annat. Jag & Jessica dubbelklippte och det är ju faktiskt väldigt effektivt. Jag drog Lottas bruna Böna på min lott och fick uppleva hennes schizofreni igen, den har inte visat sig sen hon kom tillbaka från semestern så jag trodde nästan hon var botad, men icke sa Nicke! Men överlevde i alla fall utan varken blåmärken eller hjärnskakningar (eller spruckna revben för den delen). Jessica klippte nya hästen Dexter, och jag är besviken på att jag glömde fota honom, ska se till att göra det imorn för han är galet söt! Han har ett blått öga och en stor bläs :D

Apropå söta så skickade min syster den här bilden till mig häromdagen, dom är ju för goa våra små hästar!
Och apropå skäckar så kommer Toto snart tillbaka! Hjärtat kommer gnägga ihjäl sig :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar