torsdag 3 januari 2013

3 januari

Sömnlös tjej i sin säng i Arboga klockan kvart över fyra på morgonen kan inte komma på så mycket att göra. Har redan funderar ut fem olika lösningar på det faktum att min häst krubbiter, den ena briljantare än den andra. Jag har gjort en planering för dom kommande dagarna, en tävlingsplanering för dom kommande månaderna och en inköpslista (bara tråkiga grejer dessutom...). Såhär kreativ var jag inte ens på min fem timmar långa tågresa igår.

Innan jag återigen satte mig i första klass på tåget i Lund (har jag sagt hur mycket jag älskar det?? Underbart :D ) var jag med min syster & lilla Jussi på hoppträning hos Ingrid Ankarcrona, där Felicia ju så lämpligt jobbar. Två flugor i en smäll! Issa & Jussi skötte sig galant om jag får säga det själv, och Felicia gav en hejdå-kram som hette duga. Nu är jag galet ridsugen, Ronny ska börja ridas idag! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar