onsdag 16 januari 2013

16 januari

Idag har Lotta varit här igen och Ronny var jätteduktig, Lotta tyckte det var jättestor skillnad och det var bara jätteroligt! (Hur många "jätte" kan man få in i en mening egentligen?)Undrar om det var för att Stina red igår? Hoppas inte det, jag har ju faktiskt jobbat ganska hårt jag med... Joggade även fram Stella & Lady till chefen, Stellis var så fin och Lady pep och skuttade mest runt. Hur man kan vara äldst i i stallet och ha så mycket galenskaper för sig är konstigt. Hon är i alla fall glad ;)Idag har jag även skrittat Cappi! Hade förväntat mig en överladdad galning efter flera dagars vila, så förberedde med boots på hans flaxande framben och longerlina att leda i. Men ack så fel jag hade, han var dösnäll och väldigt fin! Vi har också en ny häst som heter Valentina på "tillfälligt besök" men jag hoppas nästan hon stannar, kärlek vid första ögonkastet.

Och avslutningsvis har jag en bekännelse. Jag har tillbringat kvällen ångestladdad över det faktum att jag känner mig fet. Och nej, jag är inte gravid, jag har bara ätit för många kexchoklad (det är ju såååååå gott) Ska börja en ny era nu, och har jag skrivit det här så borde det ju inte vara några problem att följa det?

Wish me luck!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar