söndag 6 januari 2013

6 januari

Ledig dag idag, och alla säger att det är ett tufft jobb vi har. Vi är ju mest lediga hela tiden? ;) Jag har fastnat i serieträsket igen, jag som hade lovat mig själv att aldrig göra om det. Så ni kan ju anta vad jag har gjort idag. Till det satt det fint med pepparkakskladdkaka. Jag måste bara säga, guldstjärna till dig som kom på det! Min nya serie är Hart of Dixie, galet bra. Och asså, om killarna är sådär gulliga i Alabama så borde jag kanske överväga att flytta dit.



Gårdagen spenderade jag med Lady, prinsessan som hade blivit lite väl långhårig (och hade fått grispäls, men säg inte det högt för det kommer nog såra hennes känslor...) så klippning var ett måste. Inga problem, Lady älskar att bli klippt! Överallt, utom i huvudet. Men det går, om man lirkar lite. Och fjäskar. Men hon är ju en prinsessa, så det står väl skrivet i stjärnorna att man måste behandla henne på rätt sätt för att få något tillbaka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar